Bezetting wedstrijdsecretariaat

Beste ouders ,

Ondanks diverse oproepen via de Nieuwsbrief, email, de website en de persoonlijke verzoeken lukt het ons niet om het wedstrijdsecretariaat, iedere zaterdag, goed bezet te krijgen. De club kan dit niet allemaal alleen en heeft jullie hulp hard nodig. Vrijwilligers zijn van grote waarde voor onze vereniging. Als jeugdcommissie zijn we daarom genoodzaakt om het volgende met ingang van maart te introduceren: Vanaf zaterdag 7 maart 2015 draait een F- of E-team elke zaterdag één dienst van 11.00 – 14.00 uur. Met zes F- en zeven E-teams (inclusief ME1) betekent dit dat het team één keer per 13 weken aan de beurt is, en dus zo’n drie keer in seizoen 2015-2016. Om niet onervaren bij het wedstrijdsecretariaat te zitten hebben we het volgende bedacht.

Ieder team levert één ouder (A) die de zaterdagmiddag samen met een ervaren vrijwilliger het secretariaat bemand om ervaring op te doen. De volgende keer kan de ouder (A) een andere ouder (B) uit het team de secretariaat werkzaamheden uitleggen. De keer daarna kan ouder (B) weer een nieuwe ouder (C) uit het team de secretariaat werkzaamheden uitleggen.  Deze maatregel geldt voor elk F- en E-team, overige elftallen krijgen andere verplichtingen. Nieuwe ouders regelen zelf vervanging indien afwezig en geven dit door aan de coördinator! Iedere ouder (en vervanger) van elke team kan zich aanmelden bij coördinator Evelyn Stalenhoef (via e_stalenhoef@hotmail.com) zodat de planning compleet kan worden gemaakt.

Het schema is als volgt:

E2- zaterdag 7 maart,  F3- zaterdag 14 maart,  E4- zaterdag 21 maart,  F2- zaterdag 28 maart

E6- zaterdag 4 april,  F4- zaterdag 11 april,  E1- zaterdag 18 april,  F1- zaterdag 25 april

ME1- zaterdag 2 mei,  F5- zaterdag 9 mei,  E3- zaterdag 16 mei,  F6- zaterdag 23 mei

E5- zaterdag 30 mei

Ouders die zich willen aanmelden als vrijwilliger voor bardienst, scheidsrechter of webredacteur zijn ook van harte welkom. Neem hiervoor contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Namens de jeugdcommissie

René Verhoeven, Henk de Jong, Nicole Verwoert, Peter Schmidt

Update – 10-02-2015

Even ter -verduidelijking, het gaat hier niet om ouders die al reeds actief zijn voor bar- en terreindiensten.

Met vriendelijke groet,

Namens de jeugdcommissie