Clubkleding inleveren op 12 juni

Beste trainers en leiders,

Zaterdag 30 mei spelen de meeste jeugdteams hun laatste wedstrijden van dit voetbalseizoen tijdens de BEL cup. Alle tassen met kleding (tenue’s en selectie trainingspakken) moeten gewassen en geteld, op vrijdagavond 12 juni tussen 19.00 en 19.30 uur, weer ingeleverd worden met behulp van jullie jeugdcoördinator. Teams die na 12 juni nog wedstrijden spelen regelen zelf met de kledingcommissie wanneer de kledingtas wordt ingeleverd.

Zorg dus dat de tas schoon en compleet (zoals aan het begin van het seizoen ontvangen met o.a. watertas, keepershandschoenen) wordt ingeleverd en dat er geen kleding achter blijft bij spelers. Onderstaand nog even over de kleding zoals gemeld aan het begin van het seizoen:

Wij willen jullie toch nog even enkele belangrijke punten melden over de clubkleding:

* Je krijgt de kleding in bruikleen van de club, ga er dan ook netjes mee om. Bij andere clubs en sporten betaal je naast je contributie ook nog eens je eigen kleding!

* De kleding wordt alleen gebruikt bij wedstrijden en niet tijdens trainingen. Hierdoor kan de kleding drie seizoenen gebruikt worden.

* Alle jeugdspelers zijn verantwoordelijk voor hun eigen paar sokken en nemen deze dus mee naar huis om te wassen voor de volgende wedstrijd.

* Bij verlies van de sokken kan je bij de kledingcommissie een nieuw paar kopen à 7,50 euro.

Dan nog even de was instructie clubkleding S.V. Eemnes:

* De kleding op maximaal 40 graden binnenste buiten (i.v.m. met de bedrukking) wassen met gelijke kleuren.

* De kleding niet in de droger stoppen.

* De kleding niet strijken in verband met beschadiging van de opdruk.

* Het is de bedoeling dat na het spelen de tenues in één tas blijven.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en alvast een fijne zomerstop toegewenst!

Met vriendelijke groet,
Kledingcommissie