Aanpassing prijzen kantine vanaf dit seizoen

Na maar liefst 5 jaar de prijzen in ons clubhuis hetzelfde gehouden te hebben, ontkomen we er niet aan om vrijwel alle drank en etenswaren, die we aan de grote en kleine bar verkopen, iets te verhogen in prijs.

Door de almaar stijgende inkoopprijzen van zowel drank als etenswaren, alsmede de btw-verhoging op alcoholische dranken nog in 2012, heeft het bestuur met ingang van het nieuwe seizoen de verkooprijzen aangepast, waarbij we tevens gekeken hebben naar de prijzen in de kantines van onze omringende verenigingen. Ondanks deze prijsverhoging zijn wij met de meeste drank en etenswaren nog steeds het goedkoopste van alle voetbalverenigingen in de regio !

De nieuwe prijzen van alle drank en etenswaren zijn vermeld op het bord achter de bar in het clubhuis.

Graag tot ziens in onze gezellige kantine!

Namens het bestuur van SV Eemnes

Rob de Visser