Inleveren van clubkleding, sleutels en hesjes op 15 juni

Beste trainers en leiders,

Nu het voetbalseizoen 2017-2018 bijna voor bij is is het weer tijd om o.a . clubkleding en sleutels in te leveren.

Alle tassen met kleding (tenues en selectie trainingspakken én ook de kousen) moeten gewassen en geteld, op vrijdagavond 15 juni a.s. tussen 19.00 en 20.00 uur, weer ingeleverd worden. Graag dan ook de trainersjassen weer gewassen inleveren.

Teams die na 15 juni a.s. nog wedstrijden spelen, kunnen een mail sturen naar de kledingcommissie voor een latere afspraak om de kleding tas in te leveren (het mailadres is kleding@sveemnes.nl).

Zorg dus dat de tas schoon en compleet (zoals aan het begin van het seizoen ontvangen met o.a. waterzak) wordt ingeleverd en dat er geen kleding achter blijft bij spelers. Laat ons middels een bijgevoegd briefje in de tas weten wat er eventueel ontbreekt en/of kapot is, dan kunnen wij dit weer aanvullen. Na beoordeling zullen wij bekijken of er spullen moeten worden doorbelast.

Onderstaand nog even enkele belangrijke punten over de clubkleding, zoals gemeld aan het begin van het seizoen:

• Je krijgt de kleding in bruikleen van de club, ga er dan ook netjes mee om. Bij andere clubs en sporten betaal je naast je contributie ook nog eens je eigen kleding!
  • De kleding wordt alleen gebruikt bij wedstrijden en niet tijdens trainingen. Hierdoor kan de kleding zeker drie seizoenen gebruikt worden.
  • Alle jeugdspelers zijn verantwoordelijk voor hun eigen paar sokken en nemen deze dus mee naar huis om te wassen voor de volgende wedstrijd.
  • Bij verlies van de sokken kan je bij de kledingcommissie een nieuw paar kopen Ă  € 8,00.

Tevens dienen alle sleutels (ballenhok en -rek) te worden ingeleverd bij Jan Schouten.
 Trainers die volgend seizoen aanblijven als trainer, hoeven de sleutels niet in te leveren. Je hebt getekend voor ontvangst en je tekent ook weer bij de inname. Aan het begin van het nieuwe seizoen worden weer sleutels uitgedeeld aan de trainers die weer een team gaan trainen. Daarbij worden ook de ballen en trainingshesjes per team gecontroleerd en wat er mogelijk ontbreekt.

Hartelijk dank voor jullie medewerking en alvast een fijne zomerstop toegewenst!

Met vriendelijke groet,

Kledingcommissie,