Clubvoetbaldagen bij S.V. Eemnes met een 8,9 gewaardeerd

Het is al weer een tijdje geleden maar in de herfstvakantie vonden voor de eerste keer de Clubvoetbaldagen bij S.V. Eemnes plaats. 38 kinderen hebben mee gedaan en wat hebben de kinderen ervan genoten en wat hebben ze veel geleerd! De drie dagen voetballen bestonden uit techniektrainingen, een zevenkamp en een toernooi. Verder leerden ze trucjes van Neymar, Iniesta en Pirlo. De kinderen konden prijzen winnen met de penaltybokaal, voetbalbingo en een voetbalquiz. Wat jammer dat het na drie dagen afgelopen was.

Recent hebben wij het evaluatierapport ontvangen en hieruit bleek dat de kinderen en ouders de Clubvoetbaldagen met een 8,9 gewaardeerd hebben. Ook gaven de meeste kinderen aan volgend jaar weer graag mee te willen doen. Hier zijn wij natuurlijk heel erg trots op en daarom hebben wij besloten in 2018 opnieuw in de herfstvakantie de Clubvoetbaldagen te organiseren.

Hierbij willen wij alle trainers en lunchmedewerkers nog een keer bedanken voor hun hulp! Zonder jullie was het nooit zo’n groot succes geworden.

Namens de jeugdcommissie
René Verhoeven en Heleen Kuijer