Donderdag 31 augustus – ophalen team-tenues en presentatie mobiel DWF

Beste leiders en trainers,

Aanstaande zaterdag 2 september spelen alle jeugd en senioren teams hun eerste bekerwedstrijd van het nieuwe voetbalseizoen.

Donderdagavond 31 augustus vanaf 19.00 uur kunnen de tassen met clubtenues worden afgehaald bij de club, maar we geven ook uitleg van het gebruik van het mobiele digitale wedstrijdformulier (mDWF).

Vanaf dit seizoen is het gebruik van het mobiele digitale wedstrijdformulier verplicht voor vrijwel alle teams, dus we verzoeken alle leiders en trainers vanaf 19.00 uur aanwezig te zijn om hierover de nodige uitleg te krijgen.

Tevens kunnen de teamtassen worden opgehaald bij de kledingcommissie. De teamleider ontvangt de tas na ondertekening van een uitgifte formulier. In de jeugdkledingtas zitten nu ook de trainingshesjes. Deze moeten aan het eind van het seizoen gewassen en compleet weer ingeleverd worden.

Tot donderdag de 31e vanaf 19.00 uur.

Met vriendelijke groet,
de Kledingcommissie – Wedstrijdzaken – Jeugdcommissie – Seniorencommissie