Eemnes 1- Oranje LD team

6 december aanvang 20.00 uur

EEMNES 1- ORANJE LD team

Woensdag 6 december speelt Eemnes 1 tegen Oranje LD. Dit op voorbereiding voor het WK in 2018 voor dit oranje team. Hieronder vindt u wat meer info wat voor team dit is.

Graag zien wij u graag langs de lijn om deze leuke wedstrijd te komen aanschouwen.

Tot 6 december!

Wie zijn wij?

Het Nederlands Oranje LD team  bestaat uit spelers van 15 jaar en ouder, die praktijkonderwijs volgen of hebben gevolgd. Praktijkonderwijs is bedoeld voor leerlingen met een leerbeperking.

Het

team valt onder de verantwoordelijkheid van de Stichting Pro Talents.

De voetbalselecties  zijn  bezig met hun  oefencampagne ter voorbereiding op het WK 2018(jongens)in Zweden  en het EK(meiden) in 2019 in ons land.  De selectie bestaat uit spelers die via de  4tegen4 voetbaltoernooien voor praktijkscholen worden gescout.

Het jongens team is de afgelopen jaren zeer succesvol geweest : 4 voudig europeeskampioen en 3 keer 3e op het WK. Enkele van deze toptalenten spelen zelfs bij betaald voetbal organisaties.Het Oranje LD Power girls team  werkt stap voor stap toe naar hun eerste EK in 2019. Ter voorbereiding hiervan organiseren wij in 2018 een internationaal 4 landen toernooi.