EEMNES 45+ VOETBAL GAAT INTERNATIONAAL

21 Mei a.s. speelt het team van Eemnes een wedstrijd tegen de veteranen van de  Global Rangers uit London.

Vorig jaar April hebben de Eemnessers een 1e wedstrijd gespeeld  in London op uitnodiging van de Global Rangers,Het was voor de Eemnessers  toch wel even afzien, want het was op een heel  veld en dan ook nog 2 x 45 minuten. Uiteindelijke wisten ze een zwaar bevochten gelijkspel uit het vuur te slepen.

Nu dan dus de return op eigen veld waarbij een ieder die het voetbal in Eemnes  een warm hart toedraagt  is uitgenodigd deze toch wel bijzondere wedstrijd te bekijken.

Goed te weten dat  de wedstrijd geleid zal worden door officiële KNVB scheidsrechters, want  zeker ook op dit niveau is een strakke leiding soms gewenst.

Toeschouwers  mogen vlaggen en toeters meenemen, alles om er een leuke en gezellige  sfeer van te maken.

Want dat is toch de voornaamste drijfveer van deze voetballers.

Naast de mogelijkheid nog eens lekker tegen een bal te trappen  is het toch ook de gezelligheid welke maakt  dat deze afdeling floreert binnen de SV  EEMNES.

Inmiddels al twee  45+ teams en een  35+.

Heren,  en natuurlijk ook  dames, die graag nog eens  tegen een bal willen trappen zijn nog steeds welkom. Meldt U aan en probeer het eens.   Elke Woensdagavond wordt er getraind en daarna de natuurlijk weer de bekende 3e helft.

In competitieverband zijn er wedstrijden op Vrijdagavond, daarnaast nog diverse wedstrijden en toernooien in onze regio.

MAAK KENNIS MET HET 45+ VOETBAL VAN DE SV EEMNES EN KOM 21 MEI KIJKEN!

AANVANG WEDSTRIJD 15.00 UUR.

Teams London