Fotowedstrijd

WORD JIJ het nieuwe gezicht op de voorkant van het S.V. Eemnes voetbalplaatjes verzamelalbum 2016/17?

Op 8 oktober 2016 komt het nieuwe S.V. Eemnes voetbalplaatjes verzamelalbum uit! Dit album wordt uitgegeven in samenwerking met COOP Eemnes.
Natuurlijk zijn we weer op zoek naar leuke foto’s! Wij zoeken JOU foto, zodat jij op de voorpagina van het boek komt!

Wat hebben we van jou nodig? Een foto,

die Sportiviteit uitstraalt
Emotie laat zien
Recent is 2015 en later
en uiteraard in SV Eemnes tenue (of Champions League tenue van SV Eemnes)

Stuur deze foto in vóór 15 augustus 2016 naar ellis.bustamente@oolegal.com o.v.v. fotowedstrijd en je naam.

Een onafhankelijke jury zal vervolgens de winnende foto’s selecteren! Deze jury bestaat uit:

1. Jelmer de Jong, jeugdspeler én winnaar foto voetbalplaatjesalbum 2012/2013
2. Michel van Kesteren, bedrijfsleider COOP
3. Marty van ’t Hul, commercieel manager Adfomedia

Wordt jouw foto niet gekozen voor de voorkant van het boek dan maak je nog kans dat jouw foto binnen in het boek wordt gepubliceerd.

Wij zien jullie foto’s graag massaal tegemoet, zodat we een superleuk album krijgen.

Groet, Ellis Bustamente en Mieke van Wegen

Coördinatoren S.V. Eemnes voetbalplaatjesalbum