Hollandse Avond tijdens de verenigingsdag 4 juni 2016!

Beste leden, ouders, vrijwilligers, sponsoren en supporters van SV Eemnes

Het einde van het seizoen nadert, dit willen we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. We sluiten het seizoen zoals gebruikelijk af met de verenigingsdag, die dit jaar plaats vindt op zaterdag 4 juni.

Overdag zijn er voetbalactiviteiten en einde van de middag starten we met het feestelijke slot. Natuurlijk gaan we zoals gewend met z’n allen barbecueën, en aansluitend zal de Hollandse Avond losbarsten. Zo zal er een zanger de avond opluisteren met gezellige muziek, een DJ met dansmuziek en zal er de nodige activiteit voor de kinderen zijn. Achter de kantine kun je de bar vinden om gezellig samen een drankje te doen, een podium voor de band en dj, barbecues om gezamenlijk lekker te eten, tafels om gezellig te kletsen en natuurlijk een swingende dansvloer! Zorg dus dat je dit feest niet mist, we hopen heel veel leden, ouders, vrijwilligers, sponsoren en supporters te mogen begroeten.

Binnen hele korte tijd zullen we jullie uitgebreider informeren, dus houdt de website, Facebook en nieuwsbrief in de gaten, maar reserveer alvast deze datum in jullie agenda, het belooft een onvergetelijke middag/avond te worden voor jong en oud!

Namens de festivalcommissie,
Marvin, Marnix, Carlijn, Amber, Danny, Rens, Folkert, Marie Cecile en Geert