SV EEMNES BEDANKT.

Na een zwaar maar leervol jaar, is het tijd om na 6 jaar SV EEMNES te verlaten. Een stap om mijzelf verder te ontwikkelen als trainer .

Hierbij wil ik SV EEMNES bedanken dat ze me de mogelijkheid hebben gegeven mijn trainers papieren te halen.Zodat ik hierdoor de kans kreeg om het trainersvak bij SV EEMNES uit te kunnen oefenen.

Ook wil ik alle (jeugd)spelers met wie ik heb mogen trainen bedanken voor hun enthousiasme en gedrevenheid waar ik zelf een hoop voldoening van heb gekregen .

Als laatste wil ik iedereen bedanken die altijd vertrouwen in mij hebben gehad en mij hebben gesteund.
Zeker mijn BEGELEIDINGSTEAM (albert, peter, hans, arwin, john, henk en robert), jullie hebben altijd achter mij gestaan en mij gesteund. Zelfs als ik een twijfelachtige beslissing nam,stonden jullie ook achter mij. Mannen grote klasse en ik ben jullie daar zeer dankbaar voor!

Klaas ; heel veel succes als hoofdtrainer bij  SV EEMNES. En ik hoop dat je het net zo naar je zin gaat krijgen als ik al die jaren heb gehad. Zo’n mooie dorpsclub, daar zijn er maar weinig van.

Mensen van SV EEMNES, het gaat jullie goed en zeker tot ziens!

BEDANKT VOOR DE MOOIE JAREN BIJ JULLIE CLUB.

Groeten,
BART VOS