Uitnodiging voor uitgifte COOP Voetbalplaatjes album

Op zaterdag 8 oktober om 12.00 uur vindt de feestelijke uitgifte van het COOP Voetbalplaatjes album plaats!

Allereerst willen wij jullie hartelijk bedanken voor jullie geweldige medewerking! Om alles in goede banen te leiden zijn we tijdig gestart. Al ver voor de zomer kwamen de eerste getekende portretrechten retour. Ook aan de oproep voor de fotosessie voor de commissies in juni werd massaal gehoor gegeven. Daarna de uitnodigingen voor de foto’s van de teams en de portretten. En ja hoor, ook nu kwamen jullie vrijwel allemaal tijdig en goed voorbereid. We waren misschien wat streng, maar ons doel is dan ook een heel mooi (naslag)album. Tot slot nog even foto’s en namen controleren. We raken een beetje verwend J, want ook nu kwamen vrijwel alle leiders de foto’s controleren. Check, check, dubbel check! Geweldig!!

Zaterdag 8 oktober is het dan eindelijk zover! Om 12.00 uur zal het eerste boek door Michel van Kesteren, vestigingsmanager van de COOP Eemnes, worden uitgereikt. Ook zullen dan de prijswinnaars van de fotowedstrijd bekend worden gemaakt. De jury heeft inmiddels uit de ingezonden foto’s 3 prijswinnaars gekozen. De winnaar staat op de voorkant van het album. De 2e en 3e prijs worden op een dubbele pagina in het album afgebeeld.

Bij de uitgifte in de kantine op zaterdag 8 oktober ontvang je naast het boek ook alvast de eerste 2 zakjes met voetbalplaatjes! Dan is het begin alvast gemaakt. Mocht je zaterdag niet langs kunnen komen dan kun je vanaf maandag een gratis album ophalen bij de COOP.

Omdat de we de uitgifte van de albums als een klein feestje zien willen we de dag ook feestelijk maken. Zo zal er vanaf 16.30 uur een dj zijn.

Een bijzonder woord van dank voor onze clubfotograaf Albert van de Ploeg is zeker op zijn plaats. Albert, bedankt voor het helpen realiseren van dit album!!!

Wij zien jullie graag zaterdag 8 oktober!!!

Coördinatoren COOP Voetbalplaatjesalbum Ellis Bustamente en Mieke van Wegen