Commissie wedstrijdzaken heeft versterking nodig !

Martin Seelen is de afgelopen 5 seizoenen verantwoordelijk geweest voor zowel de wedstrijdzaken als de coƶrdinatie van de scheidsrechters. Een zware en zeer belangrijke taak, want dit is bepalend hoe het op zaterdag loopt en dat ieder thuisspelend team een scheidsrechter heeft. Martin heeft onlangs aangegeven dat hij graag zou zien, dat andere mensen zijn taken over gaan nemen, en dat is logisch na maar liefst 5 seizoenen !

Dat er ook andere mensen moeten zijn die dit stokje moeten gaan overnemen, is logisch, en gelukkig hebben we al oude getrouwde leden bereid gevonden om een gedeelte van de wedstrijd-coƶrdinatie en de coƶrdinatie van de scheidsrechters te gaan doen. Ton de Heus, Peter Vlaar, en Carel Jungerling zullen onderdelen van de huidige taak van Martin over gaan nemen.

Maar dat is helaas niet voldoende. We hebben nog een 4e vrijwilligers-collega in dit team nodig, die wedstrijdwijzigingen coƶrdineert en met name de contacten met de KNVB onderhoudt.

Wie o wie is bereid om dat, in elk geval voor een seizoen, op zich te nemen ???
Het is beslist leuk werk voor iemand die het leuk vindt om met wedstrijdschemaā€™s bezig te zijn. Heel graag je reactie bij Eddy van der Dussen op 06 ā€“ 13118484 of e-mail bestuur@sveemnes.nl.