E1 wint strijd om Joris Flink bokaal in Laren

Zaterdag 16 januari heeft de E1 mee gedaan met onderlinge wedstrijden voor de Joris Flink Bokaal. Dit minitoernooi werd mogelijk gemaakt door de inzet van SV Laren ’99 trainers/leiders Joris Flink en Bart van Hille. Trainer David wilde graag aan dit toernooi mee doen, helaas kon Ryan niet mee. Maar gelukkig wilde Viggo de E1 graag helpen.

Naast de E1 van SV Eemnes deden teams van SDO, NVC en uiteraard thuisclub SV Laren ’99 E1 mee. Onder winterse omstandigheden werd met veel inzet en passie gestreden om de felbegeerde bokaal. De winnaar moest komen uit de wedstrijd SV Eemnes E1- SV Laren E1. Eemnes had aan een gelijkspel genoeg om de bokaal mee naar huis te nemen. Het was een leuke wedstrijd met een hoofdrol voor beide keepers door hun mooie reddingen. Gelukkig voor onze jongens eindigde de wedstrijd in 1-1 en werd de E1 kampioen. Het was een geslaagd minitoernooi, mooi initiatief en voor herhaling vatbaar!