Intrap- en trainingsballen SV Eemnes

De afgelopen maanden hebben diverse medewerkers van de SV Eemnes gewerkt om de situatie met betrekking tot de beschikbaarheid van de intrap- en trainingsballen aan te pakken en een structurele oplossing te creëren.
De vereniging is veel dank verschuldigd aan de heren Teun Gerritsen, Loek Eijkelenburg en Henk van Hamersveld.

Onderstaand een globale omschrijving van de oplossing:

> Elk team heeft of krijgt de beschikking over een aantal ballen welke uitsluitend voor
het desbetreffende team zijn en het team is verantwoordelijk voor het aantal ballen
alsmede een correct gebruik van de ballen;

> De leidster, leider, trainster, trainer of een vertegenwoordiger van het elftal tekent een
formulier voor ontvangst van de ballen alsmede de te hanteren spelregels;

> De ballen zijn gemarkeerd als ballen van het desbetreffende elftal;

> Deze ballen kunnen worden gebruikt voor de trainingen of als intrapballen;

> Verouderde of versleten ballen, dit ter beoordeling van Loek Eijkelenburg, zullen
worden vervangen tot het aantal ballen van toepassing per team;

> Ballen welke gedurende het reguliere en normaal gebruik slijten of verouderen zullen
worden vervangen op kosten van de vereniging;

> Ballen welke gedurende of aan het eind van het seizoen missen dienen door het
desbetreffende elftal te worden vergoed aan de vereniging;

> Elk team heeft of krijgt de beschikking over een eigen opslag welke alleen
toegankelijk is voor dat team.
Deze opslag is voorzien van een slot waarvoor 3 sleutels beschikbaar zijn, 2 voor het
team en de derde is een reserve en blijft bij de vereniging.
Elk team krijgt een sleutel welke toegang geeft tot haar ruimte waar de ballen zijn
opgeslagen;

> De huidige ballenruimte is de ruimte waar de ballen worden opgeslagen voor de jeugd,
de ‘oude’ terreinruimte is omgebouwd tot opslagruimte voor de senioren, zowel dames en heren.

Het bestuur verzoekt vriendelijk en dringend die leidsters, leiders, speelsters, spelers, trainsters en trainers de ballen welke thuis liggen of bijvoorbeeld in kofferbakken van auto’s liggen terug te geven aan de vereniging.

Mochten jullie vragen hebben over de intrap- en trainingballen dan kunnen jullie contact op nemen met de desbetreffende coördinator van de jeugd of met Ton van Zanten, dames en heren senioren.

Ook zal elk elftal een netje krijgen om de ballen in te stoppen en te vervoeren, hoedjes en een aantal hesjes. Deze hoedjes en hesjes kunnen worden gebruikt bij de warming-up of bij het warmlopen.

Het plan wordt in stappen ingevoerd, zodra de opslagruimtes klaar zijn kunnen deze worden gebruikt. Inmiddels is de opslagruimte voor de senioren dames en heren klaar, en is deze bijna volledig in gebruik genomen. Momenteel wordt de huidige ballenopslagruimte stap voor stap omgebouwd voor alle jeugdelftallen.

We verwachten dat in december 2015 het plan voor alle elftallen is ingevoerd.

Dit plan is een forse financiële investering voor de SV Eemnes.

Wij verzoeken jullie om zorgvuldig met de ballen om te gaan.

Het bestuur van de SV Eemnes