Intrapballen, trainersjassen en overige kleding inleveren op 12 juni

Beste trainers en leiders,

Alle tassen met kleding (tenue’s en selectie trainingspakken) moeten gewassen en geteld, op vrijdagavond 12 juni tussen 19.00 en 19.30 uur, weer ingeleverd worden met behulp van jullie jeugdcoördinator. Teams die na 12 juni nog wedstrijden spelen regelen zelf met de kledingcommissie wanneer de kledingtas wordt ingeleverd.

Daarnaast gaan we ook alle trainersjassen innemen voor controle en reiniging. Deze worden aan het begin van het nieuwe seizoen weer uitgedeeld aan trainers.

Ook gaan we de uitgegeven intrapballen weer innemen en krijgen de leiders de betaalde borg terug mits er geen ballen kwijt zijn geraakt.

Wij verzoeken jullie tevens om alle overige clubkleding (m.u.v. zelf aangeschafte trainingspakken) in te leveren, deze heb je in bruikleen en zijn geen eigendom van spelers of trainers.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en alvast een fijne zomerstop toegewenst!

Met vriendelijke groet,
Kledingcommissie