SV Eemnes D2 kampioen

Zelden waren de verschillen tussen de teams in een voetbalcompetitie zo klein. Alle teams in de 4e klasse waren behoorlijk aan elkaar gewaagd. Dat maakte de competitie heel spannend. De teams wisselden elkaar steeds af voor wat betreft de eerste plek.

De allerlaatste competitiewedstrijd was ook de beslissende wedstrijd tussen de nummer een en twee. SV Eemnes D2 speelde als koploper thuis tegen de nummer twee SDO D3 uit Soest. Beide teams hadden evenveel punten. Het verschil was een veel beter doelsaldo van SV Eemnes. In een prettige sfeer en met meer dan 50 enthousiaste toeschouwers en supporters van beide teams werd vandaag de apotheose van deze competitie afgerond. SV Eemnes D2 was duidelijk de betere ploeg vandaag en won geheel terecht met 3 : 0.

In een team waar de sfeer toch al heel erg positief is en waar de jongens door het vuur durven gaan voor elkaar was de sfeer na afloop uitbundig. Werd feestelijk gevierd met juichen, zingen, drinken en het publiek bedanken. De jongens werden getrakteerd op kinderchampagne waarmee zij na afloop hun gedreven trainer en coach Marcel van Beek helemaal natspoten om hem op deze manier te bedanken voor zijn gedrevenheid en doorzettingsvermogen.

Ergin Borova (Teamleider SV Eemnes D2)

Foto Kampioenen