Ophalen kleding jeugd teams voor nieuwe seizoen

Beste trainers en leiders,

Zaterdag 22 augustus spelen diversen jeugdteams de eerste wedstrijden van dit voetbalseizoen tijdens de beker. Het weekend daarna spelen bijna alle teams eveneens voor de beker. De tassen met kleding (tenue’s en selectie trainingspakken) staan gewassen en geteld klaar en kunnen, met behulp van jullie jeugdcoördinator, op vrijdagavond 21 augustus tussen 19.00 en 20.00 uur, weer afgehaald worden bij de club. Je ontvangt de tas na ondertekening van een uitgifte formulier.

Mocht het je vrijdagavond niet lukken om de tas op te halen dan kan dit nog op zaterdag 22 augustus van 10.00 tot 11.00 uur. Daarna kan het alleen in overleg met de dames van de kledingcommissie via kleding@sveemnes.nl

Je krijgt de tenue’s en selectie trainingspakken in bruikleen van de club, dus ga er ook zuinig mee om.
Selectie trainingspakken worden alleen gebruikt op zaterdag tijdens wedstrijden en NIET tijdens privé gebruik zoals bijvoorbeeld school.

Met vriendelijke groet,
Kledingcommissie