Overlijden Corrie van Huik

Afgelopen woensdag 13 en donderdag 14 mei heeft ons allen geheel onverwacht het zeer droeve bericht bereikt dat Corrie van Huik op bijna 70 jarige leeftijd is overleden.

Corrie was de vrouw van Ben van Huik, moeder of schoonmoeder van Ursela en Rudy, Aswintha en Hans, Edwin en Nicole en Stefan en Astrid. Zij was oma van Daley, Giorgio, Charissa en Leigh, Nando en Tess, Jorni, Samantha en Isa. Zoals jullie lezen heel veel bekende namen van onze vereniging.

Corrie was ook jarenlang een zeer gewaardeerd vrijwilligster van onze vereniging, zij heeft vele jaren op zaterdag en donderdagavond achter de bar gestaan. Dit heeft zij met veel plezier en toewijding gedaan.

Velen van jullie hebben haar gekend, en voor een aantal van ons is zij wat minder bekend. Op zaterdagmiddag, als het 1e thuis speelde, zat zij aan de grote tafel, de tafel onder de lamp met koeienbekleding links als je het clubhuis binnenkomt. Zij genoot dan samen met haar Ben en vrienden van het samenzijn met elkaar. Corrie was een vrouw met hart voor de vereniging, een deel van haar leven was de SV Eemnes. Als ik haar tegenkwam werd ik altijd hartelijk en hartverwarmend begroet, ik zal haar missen, een leegte die niet meer wordt opgevuld.

Afgelopen zaterdag 16 mei heeft op haar vaste plek een mooi bos bloemen gestaan met een aantal rouwkaarten. Uit respect heeft de hele dag niemand aan deze tafel gezeten. Veel mensen hebben de rouwkaarten getekend, een blijk van waardering en steun voor Ben, haar familie en naasten. Zaterdag om 14.30 uur is er één minuut stilte geweest als respect voor haar. We realiseren ons dat we haar zullen missen.

Namens alle leden wens ik Ben, kinderen en kleinkinderen veel sterkte de komende periode met het verwerken van dit verlies. We zullen haar missen, echter de herinnering is er en zal er altijd blijven.

Namens alle leden van de SV Eemnes

CorrievanHuik