Parkeren van fietsen en scooters/brommers op het terrein

Het zal jullie niet ontgaan zijn de afgelopen tijd.
Elke zaterdag worden er fietsen en scooters/brommers geparkeerd tegen het clubhuis aan of tegen de hekken aan.
Als de hekken open moeten voor hulpdiensten, denk hierbij aan ambulance en/of politie, en bijna altijd is dit het geval bij vervelende gebeurtenissen bij mensen, dan is de ingang geblokkeerd. Onnodig tijdsverlies voor deze hulpdiensten en belangrijker, onnodig tijdsverlies voor de persoon welke hulp nodig heeft!

Het is niet voor niets dat hier bordjes hangen met teksten als ‘Hier geen fietsen plaatsen’ of woorden van gelijke strekking.
Het bestuur vraag u vriendelijk doch dringend jullie fietsen en scooters/brommers te parkeren op de hiervoor bestemde plaatsen.

Elke zaterdag zijn vrijwilligers bezig fietsen en scooters/brommers te verplaatsen. En het zijn bijna altijd dezelfde fietsen en scooters/brommers welke verplaatst worden.
Het is haast onvermijdelijk dat op een gegeven moment we andere maatregelen moeten treffen. Het is ook in jullie belang dat hulpdiensten geen onnodige tijd verliezen.

Wij rekenen op jullie medewerking.