Pupil van de Week

Wie ben je?
Ik ben Tommy Heitink. Ik speel in de F3. Ik speel linksmidden/linksvoor. Ik voetbal het liefst met mijn linkerbeen. F3 heeft vandaag 10-3 gewonnen!

Is het leuk om pupil van de week te zijn?
Ik vond het heel leuk dat ik als pupil van de week als eerste een goal mocht maken. Maar die ging naast. Ik had willen scoren, want dan mag ik naar een pizzeria.

En ik mocht van Ton (uit t bestuur) vóór de wedstrijd overschieten met twee Eemnes 1-spelers. En in de pauze op de keeper schieten. Dat was vet leuk.

20150905_153007_resized

Wat vond je van de wedstrijd van Eemnes 1 (05 – 09 -2015)?
Ze hadden best goede tegenstanders. Mij hadden ze niet tegengehouden, maar Eemnes 1 wel. Wel raar die tegenstanders in roze kleren. Jammer dat Eemnes 1 met veel goals verloren heeft. De hoofdtrainer Marcel praatte meer tegen de spelers dan de anderen! En één Eemnes 1-speler is veel langer dan papa, wel 2 meter!

Ellis, René, Ton, alle Eemnes 1-spelers/en die erbij hoorden, dankjewel voor zo’n leuke spannende middag!

20150905_144510_resized