Regels gebruik Velden en Accommodatie

Beste leden, leiders, toeschouwers en trainers, graag jullie aandacht voor het volgende.

Zaterdag 29 augustus zijn de velden, en bijbehorende zaken, officieel geopend door de burgemeester de heer Roland van Benthem en de wethouder de heer Jan den Dunnen.

Om zolang mogelijk plezier van de accommodatie en de velden te hebben gelden de volgende regels:
# Voeten vegen, zowel bij het betreden als het verlaten van het veld;
# Bij voorkeur niet met stalen noppen of met vlakke zolen op het veld;
# Veld vrijhouden van glaswerk en kauwgom of ander afval en geen consumpties;
# Roken op het veld is verboden;
# Bij dooi, sneeuw en ijs het veld niet betreden.

Na het spelen van de wedstrijd wordt door het desbetreffende elftal van SV Eemnes alle achtergelaten afval en rotzooi meegenomen. Dit afval en rotzooi graag in de grijze afvalbakken en dan in de plastic zak deponeren.

Het elftal welke de laatste wedstrijd speelt maakt een ronde over het veld langs de hekken, zowel aan de binnen- als de buitenkant, en neemt alle afval en rotzooi mee en deponeert deze in de grijze afvalbakken en dan in de plastic zak.

Neem ook de hoekvlaggen mee en zet deze bij netjes het ballenhok neer. Leg de plaatjes op de opening, dit voorkomt dat de gaten vol raken met korrels en regen.

De netten op de doelen van veld 1 dienen voor gebruik te worden gespannen en na gebruik te worden ontspannen. Dit geldt zowel op trainingsdagen en de zaterdag. Dit kan alleen gebeuren door de touwen welke in de palen, die bij de afrastering staan, zijn gespannen, aan te trekken en dan in de opening vast te zetten (en niet op de afrastering). Het omgekeerde geldt bij ontspannen.

De verlichting op veld 1 alleen inschakelen op stand Wedstrijd als er een wedstrijd wordt gespeeld.

De doelen op veld 1 voor de E- en F-junioren wedstrijden blijven op veld 1 of op de opstelplekken veld 1.

De kleine doeltjes (welke onlangs zijn voorzien van mooie nieuwe netten) zijn alleen en uitsluitend voor de speelsters en spelers in de Champions League. Bij het gebruiken van deze kleine doeltjes op de trainingsvelden deze graag tillen en niet over het veld trekken.

Fietsen dienen te worden geplaatst in de fietsenrekken. Houdt de toerit vrij voor hulpdiensten.

Laat na gebruik de kleedkamers opgeruimd en netjes achter. Dit doen we ook bij uitwedstrijden.

Niet met voetbalschoenen het clubhuis betreden, dit geldt voor iedereen. Ook voor de allerjongsten.

Ook voor onze enthousiaste toeschouwers gelden enkele regels:
# Afval en rotzooi graag in de afvalbakken;
# Sigarettenpeuken graag in de asbakken;
# Als je iets heb gemorst, ruim dit dan zelf op.

Ook hier geldt het credo vele handen maken licht werk.
Indien nodig spreek elkaar hier op aan.
Gebruik de spullen van de vereniging als ware het de spullen van jezelf.
Samen maken we het elkaar makkelijker.

Het bestuur van de SV Eemnes