Jouw S.V. Eemnes kleding nu heel eenvoudig on-line te bestellen

De officiƫle kledingshop van de S.V. Eemnes is online bereikbaar. Dat heeft vele voordelen, omdat je nu ook vele S.V. Eemnes artikelen direct vanuit je luie stoel bestelt. Zoals trainingsjacks, keepers handschoenen, sporttassen en nog veel meer.

• Maatvoering; geen probleem.
    Onder ā€œBestellenā€ kun je kiezen uit tal van verschillende maten en maatjes.
  • Opdruk van namen en rugnummers; geen probleem.
    Onder ā€œBestellenā€ kun je precies aangeven hoe je het wilt hebben.

Kortom, de nieuwe S.V. Eemnes kledingshop maakt alles mogelijk op het gebied van sportkleding. Neem snel een kijkje viaĀ de banner hiernaast!

Je bestelling in de S.V. Eemnes kleding shop komt binnen bij INTERSPORT Van Dam. Onder normale omstandigheden is de bestelling binnen 2-4 werkdagen af te halen. De winkel is gevestigd in Soest, Birkstraat 103. Maar je kunt je bestelling ook laten afleveren. Indien je hebt aangegeven dat de bestelling bij je thuis bezorgd moet worden, dan stuurt Van Dam je bestelling zo snel mogelijk door. De kosten kunnen per adres variƫren, maar worden vooraf in rekening gebracht.

Ook heeft Intersport Van Dam artikelen van S.V. Eemnes op voorraad waarvoor je terecht kan in de winkel.

Wanneer je voor bijvoorbeeld voor een heel team in ƩƩn keer kleding wilt bestellen, dien je contact te zoeken met Jolanda de Jong en/of Eveline Bakker (kledingwinkel). Hierbij gaat het vaak om kleding met sponsoropdruk. In dit geval loopt het besteltraject via de vereniging en kan de levertijd variƫren tussen 10 en 15 werkdagen. Je ontvangt een bericht via de vereniging zodra het zover is.

Let op!
Op dit moment verkrijg jij als lid van SV Eemnes jouw wedstrijdshirt en -short nog altijd via de vereniging.