Schenking drie picknickbanken Club van 100

Beste leden van de Club van Honderd,

Wij hebben bij de opening van de kunstgrasvelden een kinderspeelplaats aan de vereniging geschonken en… het blijkt een groot succes te zijn. De speeltoestellen worden heel veel gebruikt door de kinderen en de broertjes en zusjes van leden maken er ook gebruik van. Terwijl hun familie aan het voetballen is, hebben de kinderen in de speeltuin de grootste lol.

Wij vinden echter dat er nog wat ontbreekt. De ouders willen hun kroost goed in de gaten kunnen houden en moeten nu staan of tegen een hek hangen als hun kinderen in de speeltuin spelen. Daarom heeft het dagelijks bestuur ervoor gekozen om drie picknickbanken te schenken en die worden bij het speelplaatsje neergezet. De ouders kunnen dan zitten en bovendien staat het ook nog gezellig. Het totaalbedrag wat hiermee gemoeid is, bedraagt ca. 900 euro. De laatste ledenvergadering is begin december 2016 gehouden en toen is dit punt -schenking drie picknickbanken-  niet ter sprake gekomen. Tijdens de volgende ledenvergadering zullen wij dit accorderen en wij vertrouwen erop dat jullie akkoord gaan met onze beslissing.

Met vriendelijke groet,

Harry Vos