Start nieuw voetbalseizoen 2016/2017

De zomervakantie nadert zijn einde en wij hopen dat iedereen een mooie vakantie achter de rug heeft. Op 27 augustus staan de eerste bekerwedstrijden alweer op het programma.

Gezien het feit dat nog een aantal trainers nog op vakantie zijn, zijn zij in de lead om te bepalen wanneer er gestart wordt met de training. Dit kan dus per team verschillen.

Inmiddels zijn een aantal (selectie)teams gestart om optimaal voorbereid voor de eerste wedstrijden. Indien trainers nog niet beschikken over een sleutel van het materialenhok dan is het verzoek om even contact op te nemen met Jan Schouten (035-5316431).

Ook als er meer vragen zijn, dan verzoek ik jullie om even contact op te nemen met de betreffende verantwoordelijke contactpersoon of via jeugd@sveemnes.nl.

Helaas is het ons nog niet gelukt voor enkele teams een trainer, coach of leider te vinden, zie hiervoor de online teamindeling. Wij gaan dan een beroep doen op ouders om deze plekken in te vullen. Daarnaast zijn wij nog met spoed op zoek naar een jeugdkeeper trainer voor donderdagavond.

Wij wensen iedereen een mooi en vooral sportief voetbalseizoen toe!

Met vriendelijke groet,
Jeugdcommissie S.V. Eemnes