SV Eemnes verenigingsdag en festival zeer geslaagd

Zaterdag 6 juni was de, je mag haast zeggen, traditionele verenigingsdag. Een mooie zomerdag, dus dat geluk hadden we al.
Zaterdagochtend om 9.00 was het al druk, het organisatiecomité startte met de opbouw van het festival, een hele klus.
In de ochtend werd er onderling een toernooi gespeeld voor de jeugd tot en met de D-junioren. De teams bestonden uit spelers uit diverse competitieteams, rekening houdend met de leeftijdscategorieën. Tijdens de wedstrijden was er drinken en na afloop een welverdiend ijsje, Henk de Jong bedankt.

’s Middags werd er door de oudere jeugd, senioren en oudere senioren gevoetbald, dat leverde, net zoals in de ochtend, leuke wedstrijden op. Ook hier was er drinken en een ijsje. Timo Rigter bedankt. Zo rond 17.00 uur begon het festival. Er waren 375 kaarten verkocht, top, alle kaarten waren op. Jan Manten werd benoemd als Werker van het Jaar, de Arie Pijlplak was voor Hans Arends en de dames van de kledingcommissie Astrid Bakker en Astrid Rigter kregen als dank voor hun jarenlange activiteiten een bos bloemen. De kampioensteams, F2, E2, D1, C2 en C1 werden gehuldigd en er was speciale aandacht voor de prestatie van de E1 het afgelopen seizoen en dat allemaal onder ‘We are the Champions’ van Queen. Het 2e werd in het zonnetje gezet, helaas hadden ze na het nemen van penalties de promotiewedstrijd verloren, jammer, een prachtige ervaring.

De BBQ kon beginnen, waarbij men zelf het vlees op de BBQ’s moest verzorgen, er waren de nodige salades, pasta’s en brood. DJ Jesse Jongsma zorgde voor de muziek vanaf een uur of 4 tot zo rond half acht, waarna de band Loos Alarm het overnam. Het clubhuis was open vanaf 20.30 uur om de Champions League finale te zien. Rond half twaalf nam Jasper Ruizendaal de rol van DJ over tot 0.45 uur. Jullie lezen het, zeer veel activiteiten, allemaal geslaagd, prachtig weer, en we mogen met recht spreken van een fantastische dag voor de vereniging!

Zondagmorgen- en middag heeft het organisatiecomité de zaken opgeruimd en schoongemaakt, een minder prettige klus, geassisteerd door Jan Schouten en Jan van ’t Klooster.

Namens jullie allen wil ik het organisatiecomité, Amber, Carlijn, Marie Cecile, Folkert, Geert, Marnix, Marvin en Peter heel heel en nogmaals heel hartelijk bedanken voor het organiseren van deze zeer geslaagde dag.

Op www.mijnalbum.nl/Album=33MZ3WNX heb ik foto’s geplaatst van de verenigingsdag 2015.
 Groeten Albert