Timo Rigter benoemd tot Lid van Verdienste

Woensdagavond 6 mei tijdens, tijdens de Algemene Leden Vergadering, is Timo Rigter, op voorstel van het bestuur, en unaniem goedgekeurd door de aanwezigen, benoemd tot Lid van Verdienste. Dit was een heuglijk en mooi moment voor Timo. Tijdens deze ALV trad Timo tussentijds af als bestuurslid senioren.

Timo dankt deze bijzondere eer aan zijn staat van verdienste als jarenlange vrijwilliger voor de SV Eemnes. Voor hem stond altijd het belang van de vereniging voorop en Timo maakte zich als individu ondergeschikt aan het collectieve clubbelang van de SV Eemnes.

Timo is totaal 8 jaar bestuurslid geweest, de eerste 4 jaar als jeugdvoorzitter gevolgd door 4 jaar bestuurslid senioren, hij heeft vele jaren elftallen getraind, hij is wekelijks actief als scheidsrechter, schrijft regelmatig stukjes en bovendien de wedstrijdverslagen voor het 1e, verzorgt een gedeelte van het Poortblad, trekt lijnen en is betrokken bij allerlei werkzaamheden en activiteiten, en bij wijze van spreken, op alle dagen van de week. Je kunt Timo voor alle werkzaamheden vragen en ook op het laatste moment, als hij kan, zal hij altijd assisteren. Bijzonder om te noemen is dat onder zijn voorzitterschap van de jeugdcommissie gestart is met het succesvolle toernooi om de BEL-cup.

Uiteraard zal Timo de club ook in de toekomst ondersteunen met zijn activiteiten.

Timo van harte gefeliciteerd met de benoeming tot Lid van Verdienste van de SV Eemnes.

Namens het bestuur,
Rob Kies.