Tussentijdse oplevering veld 1 en veld 2

Maandagmiddag 10 augustus heeft de tussentijdse oplevering van veld 1 en veld 2 voor de SV Eemnes plaatsgevonden. De gemeente Eemnes, opdrachtgever voor de aanleg van de 3 nieuwe kunstgrasvelden en het ‘bengelveldje’, aanpassing verlichting en bijbehorende werkzaamheden, en de aannemer, CSC Seelen uit Zeewolde, hebben maandagmiddag 10 augustus rond 14.00 uur besloten dat de velden in een dusdanige staat zijn dat deze 2 velden voldoen aan de gestelde criteria voor oplevering. Als onderdeel van dit feestelijke moment is, als een van de laatste activiteiten voor veld 1 het doel geplaatst door de wethouder Jan den Dunnen en voorzitter Rob Kies in aanwezigheid van pers en bestuursleden. Bijgaand een aantal foto’s van dit memorabele en unieke moment.

Na bijna 10 weken zijn veld 1 en veld 2 gereed. Het ziet er in een één woord geschreven prachtig uit.

De aannemer en een aantal mensen van de vereniging hebben deze weken hard gewerkt om dit resultaat te realiseren.

Dit betekent dat vanaf maandag 10 augustus veld 1 en veld 2 weer gebruikt kunnen worden en dat Partou haar intrek in het clubhuis kan nemen vanaf woensdag 12 augustus.

Ons complex is veranderd, de SV Eemnes is hartstikke trots op ons complex, samen met ons 3 jaar jonge clubhuis en de velden hebben we de beschikking over een fantastische accommodatie waar de gemeente, de inwoners van Eemnes, sponsoren, leden, vrijwilligers en vrijwilligsters en de vereniging met recht zeer trots op kunnen zijn.

De komende paar weken zal er verder worden gewerkt aan veld 3 en het ‘bengelveldje’, alsmede die werkzaamheden welke nog moeten worden afgerond of gedaan zoals bijvoorbeeld de bestrating.

Op zaterdag 29 augustus om 12.00 uur wordt de officiële opening georganiseerd.

De officiële opening van totale project zal op deze dag worden verricht door onze burgemeester Roland van Benthem en wethouder Jan den Dunnen.