Van de bestuurstafel 1 juni 2015

Wat later dan jullie gewend zijn, dit komt door andere activiteiten, een aantal onderwerpen zijn inmiddels gedateerd.

* Eemnes heren senioren 1 krijgt een unieke kans om via het spelen van een toernooi op zaterdag 13 juni te promoveren naar de zaterdag 3e klasse KNVB. Een 3-tal verenigingen hebben de KNVB geĂŻnformeerd dat zij geen elftal zullen inschrijven voor seizoen 2015/2016, en dus komen er 3 plaatsen vrij. Voor de 3 door de KNVB te organiseren toernooien worden 14 verenigingen uitgenodigd en gevraagd zich in te schrijven.
Noot: Inmiddels hebben deze 3 toernooien plaatsgevonden en heeft Eemnes 1 door het winnen van één van drie toernooien de promotie naar de 3e klasse KNVB gerealiseerd. Begeleiding en spelers, van harte gefeliciteerd met deze mooie prestatie, na een lang seizoen een geweldig en mooi resultaat.

Supportsters en supporters, bedankt voor jullie aanwezigheid.

* Status contributies seizoen 2013/2014, en ouder, alsmede status contributies seizoen 2014/2015 worden besproken. Alle uitstaande contributies en boetes dienen direct te worden betaald doch uiterlijk voor 15 augustus 2015.
Betaling van de uitstaande contributies en boetes voorkomt voor jullie en de vereniging onnodige en vervelende problemen.

* De status van de teamindeling voor de jeugd seizoen 2015/2016 wordt toegelicht, de teamindeling wordt eind deze week afgerond en zal in het begin van de week van 8 juni worden gepubliceerd zowel in de Nieuwsbrief als op de website.

* In de week van 8 juni verschijnt de laatste Nieuwsbrief van seizoen 2014/2015, er dienen nog diverse artikelen te worden afgerond of te worden geschreven.

* De status van de opvolging van de huidige fysiotherapeut.

* De status en voorbereiding van verenigingsdag van zaterdag 6 juni.

* De huidige tenues van de zaalvoetbalteams zijn verouderd en versleten, deze zijn 5 jaar oud. Deze tenues zullen worden vervangen.

* De feestelijke opening van het nieuwe complex is gepland voor zaterdag 29 augustus. Inmiddels is er al een aantal malen gecommuniceerd via de email en de website met hierin het aantrekkelijke en leuke programma. Vergeten jullie je niet in te schrijven. Dit maakt de organisatie eenvoudiger.

* ‘De koers van de SV Eemnes’, zoals deze is gepresenteerd tijdens de Algemene Leden Vergadering, ALV, van 20 december 2013, zal de komende maanden worden herijkt.

* De procedure aan welke onderneming de opdracht wordt gegund voor het aanpassen en verbouwen van het complex van de SV Eemnes vindt dinsdagmiddag 2 juni om 14.30 uur in het gemeentehuis plaats.

Voor reacties op dit artikel kunnen jullie elk bestuurslid benaderen of een email sturen naar bestuur@sveemnes.nl.