Van de voorzitter

De ballen zijn alweer aan het rollen, afgelopen zaterdag zijn de eerste bekerwedstrijden gespeeld. Het eerste speelde gelijk een derby tegen B.V.V. uit Blaricum. Wij werden verrast door een piepjonge selectie die zeker de gelijke was van onze tegenstander. Er waren kansen over en weer, maar helaas voor ons was B.V.V. gelukkiger en scoorde het enige doelpunt. Jammer want een puntendeling was zeker op zijn plaats geweest. Het vertoonde spel van onze jongens was fris en fruitig en biedt zeker mogelijkheden, het plezier in het spelletje spatte er af.

Achter de schermen is er heel veel gebeurd. Jolanda de Jong en Eveline Bakker hebben werkelijk een berenklus geleverd, zij hebben ervoor gezorgd dat de nieuwe outfit is besteld en afgeleverd aan de teams, daar is heel veel tijd en energie in gaan zitten. Jolanda en Eveline namens allen heel veel dank daarvoor.

Wie afgelopen zaterdag de kantine in kwam lopen en dacht, nu al nieuwe vloerbedekking?. Nee, het is geen nieuwe vloerbedekking, maar de vloer is door een schoonmaakploeg onder leiding van Harry Vos aangepakt en ziet er inderdaad als nieuw uit. Harry ook jij en je schoonmaakploeg veel dank daarvoor.

Ik ben er nog niet, Koen Bos heeft met zijn broer de bar aangepakt, het bovenblad is verhoogd zodat alle glazen eronder opgeborgen kunnen worden, de (sterke) drankflessen hangen aan de wand, koelelementen zijn erbij geplaatst enz. Het is nu nog leuker om barwerkzaamheden te verrichten. De terrasmeubelen zijn samen met Jos Schouten door middel van een hogedrukspuit ontdaan van alle aanslag en ook daar komen nieuwe meubels onder vandaan. Koen en zijn broer en natuurlijk ons aller Jos bedankt namens allen.

Dit waren de zichtbare dingen die in de zomer hebben plaatsgevonden, maar op de achtergrond zijn er ook heel veel mensen bezig geweest om ervoor te zorgen dat er weer afgetrapt kon worden. Ik denk onder andere aan de commissies die de teamindelingen hebben gemaakt en natuurlijk de maandagochtendploeg die eervoor zorgt dat alle rommel wordt opgeruimd, de vloer wordt schoongemaakt, de ballen worden opgepompt, prullenbakken worden leeggehaald en zwerfvuil op en rond het park wordt weggehaald. Ook jullie heel veel dank daarvoor.

Al bestuurder mag je je gelukkig prijzen omringd te zijn met mensen die een taak oppakken en stilletjes uitvoeren. Alle werkers en vrijwilligers die ik niet met name heb genoemd, zonder jullie kan de vereniging niet bestaan.

Dank, heel veel dank.

Ik wens alle leden en supporters een heel fijn en sportief seizoen toe.

Jullie voorzitter,
Bart Nouwens