Vele handen maken licht werk

Vele handen maken licht werk is een bekend spreekwoord. Het mooie van een spreekwoord is dat het voor zich spreekt, daarom is het ook een spreekwoord, en een ieder weet wat hiermee bedoeld wordt.
Vele handen maken licht werk is eigenlijk altijd en overal van toepassing voor de SV Eemnes.
Jullie kunnen de komende weken een mooi voorbeeld van dit spreekwoord zien, en wel de strook achter de fietsenstallingen.
De strook achter de fietsenstalling was een stuk grond welke nog niet bestraat was, en waarvan de bedoeling oorspronkelijk was om hier struiken of iets dergelijks te laten groeien.
Bij nader inzien konden we deze plek beter gebruiken voor het stallen van de fietsen op zaterdagen, en dan met name in de ochtend.
Maar ook als het 1e thuis speelt kan het zeer druk zijn met de fietsen en scooters, zeker met mooi weer.

De bestrating van deze strook is in een tweetal stappen uitgevoerd.
De eerste stap, het verwijderen van de aarde en het storten van zand is uitgevoerd door Jan Rigter, Timo Rigter en Michèl van Klooster, Jan en Michèl zijn ook sponsoren van de SV Eemnes.
Afgelopen dinsdagavond hebben Henk van Hamersveld, Arwin Lergner, Jan Manten, Nico Merlijn, Paul Stuyver, Goos Vos, Henk Wiggerts junior en Henk Wiggerts senior deze strook gestraat en ingeveegd. Bovendien werd het overgebleven zand netjes opgeruimd.
De overgebleven stenen zijn vervolgens opgestapeld zodat eventuele ongelukken met de overgebleven stenen worden vermeden.
Namens jullie allen bedank ik deze vrijwilligers heel hartelijk voor het uitvoeren van deze werkzaamheden.
Een mooi voorbeeld van zowel vele handen maken licht werk alsmede vrijwilligerswerk, chapeau.
Ook wil de SV Eemnes de gemeente Eemnes bedanken voor het beschikbaarstellen van de stenen.

De SV Eemnes is op zoek naar mooie en stevige fietsenrekken.
Hebben jullie tips hoe de SV Eemnes aan deze fietsenrekken kan komen, bij voorkeur gratis, neem dan contact op met Henk van Hamersveld of Nico Seure.