Vertrouwenspersonen bij de SV Eemnes

De vereniging is zeer verheugd om te publiceren dat er 2 personen zijn gevonden die de rol van vertrouwenspersoon op zich willen nemen.

Met ingang van het seizoen 2016/2017 heeft SV Eemnes 2 vertrouwenspersonen; dit zijn Jolanda de Jong en Bart Nouwens.

Vanwege de diversiteit in onze vereniging zijn we zeer blij met het feit dat dit een vrouw en een man zijn. We trachten hiermee de toegankelijkheid te vergroten in voorkomende situaties.
Essentieel is het volledig vertrouwen welke jullie kunnen hebben in Jolanda en Bart. Voor velen van jullie zijn dit bekende personen.

Jullie kunnen Jolanda of Bart benaderen, of in contact treden via email: vertrouwenspersoon@sveemnes.nl.

Mochten jullie behoefte hebben om dit seizoen de vertrouwenspersoon te benaderen dan is Jolanda de Jong bereikbaar en beschikbaar.

De taakomschrijving van de rol van vertrouwenspersoon zal t.z.t. ook beschikbaar zijn op de website bij de overige documenten.

Namens de vereniging wil ik Jolanda en Bart alvast heel hartelijk bedanken dat zij deze rol op zich willen nemen.