“Veteranen SV Eemnes dit jaar naar Malaga”

Zoals iedereen weet zijn de veteranen twee jaar geleden gestart met hun internationale voetbal carrière.

Als eerste werd Londen aangedaan en vorig jaar Stuttgart waarbij voetbal centraal staat en natuurlijk niet het bieren J !.

Dit jaar gaan veteranen Malaga aandoen en spelen we op zaterdag een wedstrijd in Marbella op het sportcomplex waar veel eredivisie clubs overwinteren gedurende de winterstop.

Op vrijdag 29 september vertrekken we om 07.45 uur voor een 3 uur durende vlucht met Easyjet waar we een weekend in Malaga verblijven. Zaterdagavond een voetbalwedstrijd met af en toe een biertje en een hapje.
Op maandagochtend vliegen we weer terug en hebben we een vol geprogrammeerd weekendje achter de rug.

Als kers op de taart hadden we dit jaar voor een heel speciaal iemand een plekje ingeruimd en waar we goed voor zullen zorgen tijdens dit weekend.
Ons allerbekende JOS SCHOUTEN nemen we mee naar Malaga en dat is heel speciaal voor ons maar ook voor onze Jos want Jos is nog nooit in het buitenland geweest, laat staan dat Jos ooit gevlogen heeft. Maar we zorgen voor Jos en hij zal een weekend meemaken zoals hij nog nooit eerder heeft beleeft.

Lees hier het artikel uit het BEL Nieuws